رصد محورهای مازندران ۵۶ تیم پلیس راه/ با تشدید ممنوعیت‌های کرونایی طی ۵ روز آینده در محورهای شمال

رصد محورهای مازندران ۵۶ تیم پلیس راه/ با تشدید ممنوعیت‌های کرونایی طی ۵ روز آینده در محورهای شمال

سرهنگ هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با بیان اینکه ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال از ساعت ۱۲ امروز تشدید شد، اضافه کرد: این محدودیت باتوجه به روزهای تعطیل پیش‌رو از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه امسال در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرپرست پلیس راه مازندران یاوآور شد: همکاران پلیس در مبادی ورودی استان حضور دارند و هم نسبت به برگشت خودروها اقدام شده و هم محورهای استان توسط دوربین‌های هوشمند پایش تصویری می‌شوند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال توصیه پلیس به رانندگان است، خاطرنشان کرد: ۵۶ تیم پلیس راه مازندران در طول محورهای مواصلاتی و  ۱۲ تیم به صورت ثابت مشغول کنترل، اعمال قانون و بازگرداندن خودروها به مبدا هستند.

عبادی تصریح کرد: روزهای پایانی هر هفته در محورهای فرعی و روستایی استان شاهد ترافیکی پرحجم هستیم که توصیه ما به رانندگان این است با توجه به علائم راهنمایی و رانندگی  و همچنین رعایت سهم عبور  شاهد وقوع حوادث رانندگی نباشیم.

اخبار مرتبط

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha